Často kladené otázky
Jak objednat zboží
Co znamená tlačítko „Koupit na prodejně“?
Tímto tlačítkem zjistíte dostupnost zboží a rovnou si jej můžete zakoupit/zarezervovat na Vámi zvolené prodejně. Bez objednávky v internetovém obchodě si zboží nemůžete na dané prodejně vyzvednout.
Co znamená tlačítko „Dodat domů“
Tímto tlačítkem objednáte Vámi zvolené zboží na adresu kdekoliv v ČR. Zboží Vám doručí přepravce.
Mohu si zboží objednat telefonicky?
Ano. Zavolejte na zákaznickou linku 272 122 122 a operátorce sdělte zboží, které si chcete objednat. Spolu již dořešíte způsob převzetí a platbu.
Jaké jsou možnosti doručení zboží?
Jednoduché schéma naleznete zde
Jak mohu za objednané zboží zaplatit?
Jednoduché schéma naleznete zde
Jak probíhá nákup na splátky a schvalování úvěru?
Zboží s prodejní cenou nad 2000 Kč si můžete pořídit a financovat úvěrem. Více informací o splátkách naleznete zde.
Jsou na prodejnách Expert stejné ceny jako v internetovém obchodě?
Na našich prodejnách nejsou stejné ceny jako na našem internetovém obchodě. Pokud tedy chcete zboží za cenu, kterou vidíte v našem internetovém obchodě, je nutné si jej objednat.
Jsou ceny pořád stejné?
Ceny sortimentu se mohou měnit denně.
Mohu si na prodejně zboží prohlédnout a případně nepřevzít?
Ano. Případně můžete využít odborných rad našich prodavačů, kteří Vám mohou doporučit jiné zboží přímo na prodejně.
Musím se u vás registrovat při nákupu?
Nemusíte. Pro nákup na prodejnách stačí vyplnit je emailovou adresu a telefonní číslo, aby Vás prodejna mohla kontaktovat, až pro Vás bude zboží připraveno k odběru. Pro doručení přepravcem na adresu potřebujeme znát ještě Vaší adresu, na kterou má přepravce zboží doručit.
Mám si zboží objednat v internetovém obchodě nebo jít rovnou na prodejnu?
Zboží je nutné si objednat v internetovém obchodě, jinak nebude možné jej na prodejně vydat. Zboží se expeduje až na základě internetové objednávky.
Kdy si mohu zboží vyzvednout na prodejně?
Jakmile prodejna naskladní veškeré zboží z Vaší objednávky, zašle Vám výzvu k osobnímu odběru na email a telefon (SMS), který jste uvedli v objednávce.
Kdy mi přepravce doručí zásilku domů?
O předání zásilky přepravci budete informováni emailem a SMS. Přepravce doručuje zboží následující pracovní den mezi 7:00-17:00. Termínovaný závoz není možný. Proto doporučujeme zvolit adresu, kde bude osoba, která může převzít zásilku, přítomna celý den.
Jak zjistím stav své objednávky?
O průběhu vyřizování objednávky Vás informujeme emailem. Pro objednávky s osobním odběrem kontaktujte vždy Vámi zvolenou prodejnu. Pro objednávky s dodáním na adresu kontaktujte vždy obchod@expert.cz nebo 272 122 122.
Jak dlouho budu mít na prodejně zboží rezervované?
Po odeslání výzvy k osobnímu odběru pro Vás blokujeme zboží 3 dny. Pro prodloužení této lhůty kontaktujte přímo Vámi zvolenou prodejnu.
Služby
Co znamená prodloužená záruka?
Více informací o prodloužených zárukách naleznete zde. Prodloužené záruky nelze uplatnit při nákupu na IČ (při zadávání firemních údajů do objednávky).
Co znamená „Expertní výměna“?
Více informací o Expertní výměně v rámci prodloužených záruk naleznete zde.
Co je odvoz starého spotřebiče?
Při objednání nového spotřebiče s doručením prostřednictvím přepravce na Vámi uvedenou adresu si můžete zaplatit doplňkovou službu odvoz starého spotřebiče. Dopravce pak odveze starý spotřebič a na své náklady jej předá k odborné likvidaci. Tato služba je zpoplatněna. Vždy je nutné mít takový spotřebič řádně odpojen, vysušen a připraven k jednoduchému odvozu.
Co je výnos do patra s dopomocí?
Při objednání nového spotřebiče s doručením prostřednictvím přepravce na Vámi uvedenou adresu si můžete zaplatit doplňkovou službu výnos do patra s dopomocí. Dopravce Vám těžší zboží (např. pračku, ledničku apod.) doveze až k bytu v patře na rudlu. Z Vaší strany je nutné řidiči pomoci s výnosem.
Reklamace a vrácení zboží
Zboží bylo poškozené při předání přepravcem.
Doporučujeme zboží při přebírání od přepravce zkontrolovat. V případě zřetelného poškození doporučujeme s přepravcem okamžitě sepsat protokol, zboží v takovém případě nepřebírat a nechat ho odeslat zpět. Kopii protokolu nám zašlete na obchod@expert.cz a my Vám zašleme nový kus, pokud jej máme k dispozici. Případně s Vámi rychle dořešíme další postup.
Pokud jste zjistili poškození zboží až po odjezdu přepravce, bez zbytečného odkladu nás kontaktujte na obchod@expert.cz nebo na telefonní lince 272 122 122.
Zboží bylo poškozené při předání na prodejně.
Při přebírání zboží na prodejně doporučujeme zboží zkontrolovat včetně veškerého příslušenství. Pokud je zboží poškozené, řešte toto s danou prodejnou neprodleně po zjištění nedostatků.
Mohu vrátit zboží bez udání důvodu?
V případě objednávky přes internetový obchod (s dodáním domů i s osobním odběrem na prodejně) u nás můžete vrátit nepoužité zboží do 14 dnů od jeho převzetí. Toto neplatí v případech, kdy jste si kupovali zboží na prodejně bez předchozí internetové objednávky.
Pokud jste objednávku vyzvedávali na prodejně, zboží se dostavte vrátit na tu samou prodejnu. Pokud Vám byla objednávka doručována přepravcem, zboží vracejte na adresu uvedenou na faktuře (daňovém dokladu). Zboží není možné vracet tam, kde jste zboží nekupovali.
Kam mohu reklamované zboží zaslat?
Pokud jste zboží zakoupili na prodejně, kontaktujte prosím konkrétní prodejnu. Pokud Vám bylo zboží zasláno přepravcem domů, kontaktujte nás na obchod@expert.cz nebo 272 122 122. Případně se můžete obrátit rovnou na autorizovaný servis.
Co vše musím dodat k reklamaci?
K reklamaci postačí například účtenka či záruční list a popis vady.
Jak dlouho bude reklamace trvat?
Reklamace bude vyřízena v souladu s platnými předpisy - nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.
Mohu reklamaci nějak urychlit?
Reklamaci je možné urychlit tím, že zboží odešlete přímo do autorizovaného servisu. Případně si domluvit v autorizovaném servise příjezd reklamačního technika.
Kde zjistím aktuální informace o stavu mé reklamace?
Dotazem na tu prodejnu či servis, kde jste zboží reklamovali.